Σκοπός
- Ανάπτυξη θετικής στάσης και ενδυνάμωση των σχέσεων μας με τους πελάτες (πελάτες champions!!)
- Αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες
- Διαπραγματεύσεις-αποτελεσματική διαχείριση αντιρρήσεων ως μέρος της διαδικασίας διαπραγμάτευσης
Σε ποιους απευθύνεται
Σε στελέχη επιχειρήσεων, υπεύθυνους πωλήσεων, οι οποίο θέλουν να γνωρίσουν αποτελεσματικούς τρόπους διαπραγματεύσεων.Περιεχόμενα Σεμιναρίου
- ενδυνάμωση σχέσεων
- ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης-αξιοπιστίας -σεβασμού
- δυναμική επικοινωνία -κανόνες
- ανάπτυξη θετικής συμπεριφοράς
- γλώσσα σώματος - τι θέλει ο πελάτης
- είμαι καλός ακροατής; επίπεδα ακρόασης
- τύποι ερωτήσεων για μια αποτελεσματική και ευχάριστη επικοινωνία
- πρόκληση ενδιαφέροντος του πελάτη
- διερεύνηση ενδιαφέροντος και ...κινήτρου αγοράς
- δήλωση ικανότητος
-
προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε στη δουλειά μας
-
αρχές ανάπτυξης σχέσεων για επιτύχεις διαπραγματεύσεις
-
επίλυση συγκρούσεων-εντάσεων-βήματα
-
απαραίτητα στοιχεία στις διαπραγματεύσεις-συνήθη λάθη
-
αποτελεσματικός διαπραγματευτής. τι τον χαρακτηρίζει
-
ανάλυση του personal style του διαπραγματευομένου (προμηθευτή) -προσαρμογή της δικής μας διαπραγματευτικής γραμμής με το προσωπικό στυλ του συνομιλητή μας για να ενισχύσουμε την δική μας διαπραγματευτική τακτική
-
τα σταδία της διαπραγμάτευσης-η διαχείριση αντιρρήσεων ως μέρος της διαδικασίας διαπραγμάτευσης
-
διασφάλιση δέσμευσης πελάτη