Σκοπός
Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες:
- Nα κατανοήσουν τη στρατηγική σημασία των πολύ μεγάλων πελατών μιας επιχείρησης (key accounts)
- Να κατανοήσουν τις υπευθυνότητες και τις αρμοδιότητες των πωλητών που είναι υπεύθυνοι για το χειρισμό των πολύ μεγάλων πελατών (key account managers)
- Να έχουν τη δυνατότητα σχεδιασμού ενός πλάνου που αποσκοπεί στη διαχείριση των σημαντικών πελατών της επιχείρησης
- Να μάθουν πώς να κτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης και διαρκούς συνεργασίας με τους μεγάλους πελάτες.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν:
- Στελέχη πωλήσεων που δεν είχαν στο παρελθόν την ευθύνη για μεγάλους πελάτες
- Ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων χωρίς προηγούμενη γνώση σε θέματα πωλήσεων
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
- Πώς κατηγοριοποιούνται οι πελάτες μιας επιχείρησης
- Διαφοροποίηση μεγάλων πελατών από μικρούς, ιδιαιτερότητες μεγάλων πελατών
- Μελέτη στοιχείων μεγάλων πελατών
- Διαχείριση μεγάλων πελατών
- Διαχείριση Μακροπρόθεσμων Σχέσεων με μεγάλους πελάτες
- Ανάπτυξη Customer Relation Management
- Χειρισμός κινδύνων στη συνεργασία με μεγάλους πελάτες για μετριασμό των αποτελεσμάτων τους.