Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προετοιμάσει τους εκπαιδευόμενους να αναλάβουν μια θέση πωλητή και να αποκτήσουν τις γνώσεις και τις τεχνικές ώστε να είναι επιτυχημένοι. Σημαντικό τμήμα της προετοιμασίας αυτής θα γίνει μέσω πρακτικής άσκησης.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται επαγγελματικά για τις πωλήσεις.
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
- Εμπόδια Επικοινωνίας
- Σκοπός της επικοινωνίας - πώλησης
- Στόχος - αγοραστικά κίνητρα
- Βαθμός συνειδητοποίησης πελατών (ανεξάρτητα από οικονομική κατάσταση)
- Πελάτης - Απαιτήσεις
- Απόφαση αγοράς - Συνεργασίας
- Αρνήσεις
- Πελάτης Διαφημιστής - Πελάτης Δυσφημιστής
- Νοοτροπία Πωλητή
- Επαγγελματισμός - επιρροή - αντίληψη - παρακίνηση
- Οπλοστάσιο του πωλητή
- Αντιρρήσεις: γιατί υπάρχουν;
- Αντιμετώπιση αντιρρήσεων
- Τύποι πελατών - Φιλοσοφία του πωλητή
- Συνήθεις αντιρρήσεις - Αντιμετώπιση
- Συνήθεις τηλεφωνικές αντιρρήσεις
- Αντιμετώπιση ανταγωνιστών
- Προϋποθέσεις για κλείσιμο συμφωνίας
- Κλείσιμο συμφωνίας - Τρόποι
- Ενεργητικό - Παθητικό επιχειρήσεων
- Ασκήσεις πρακτικής αριθμητικής
- Νομικές μορφές επιχειρήσεων
- Κόστος
- Διοικητική υποστήριξη λειτουργίας καταστήματος
- Λειτουργία του χώρου και της αποθήκης του καταστήματος
Πιστοποιητικό
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο κάθε εκπαιδευόμενος θα παραλάβει Βεβαίωση Παρακολούθησης από το ΙΒΕΠΕ-ΣΕΒ. Οι συμμετέχοντες θα έχουν, επίσης, τη δυνατότητα να δώσουν εξετάσεις και να αποκτήσουν την ευρωπαϊκά αναγνωρισμένη Πιστοποίηση «Πωλητής Λιανικής», η οποία είναι διαπιστευμένη κατά το διεθνές πρότυπο ISO 17024 και αποτελεί τη μοναδική Πιστοποίηση που διασφαλίζει το επαγγελματικό επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων στο χώρο των πωλήσεων.