Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι αρχικά να ενημερώσει τους συμμετέχοντες σχετικά με τα πιο δημοφιλή social media και, στη συνέχεια, να τους εκπαιδεύσει στους τρόπους χρήσης τους, ώστε να είναι σε θέση να στήσουν αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες και προωθητικές ενέργειες. Μέσω των γνώσεων που θα αποκτήσουν, θα μπορέσουν να φανούν χρήσιμοι σε εταιρείες που έχουν τη συγκεκριμένη ανάγκη, εργαζόμενοι σε αυτές είτε ως εξωτερικοί συνεργάτες είτε ως στελέχη.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τα social media, ώστε να μπορέσουν, επιλέγοντας τα κατάλληλα κάθε φορά μέσα, να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing στα social media. Μπορούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα άνεργοι που γνωρίζουν από marketing, διαφήμιση/επικοινωνία ή πωλήσεις και επιθυμούν να επεκτείνουν τις γνώσεις τους για να βρουν πιο εύκολα εργασία.
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
- Για ποιους λόγους επισκέπτονται οι Έλληνες τα Social Media (έρευνα της Focus Bari)
- Δημιουργία προφίλ, σελίδας, ομάδας, εκδήλωσης και σε τι διαφέρουν μεταξύ τους
- Δωρεάν (και μη) εφαρμογές για να εμπλουτίσετε την εταιρική σας σελίδα στο Facebook
- Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook βήμα - βήμα
- Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Facebook
- Πώς θα προσελκύσετε περισσότερους likers
- Για ποιες αναρτήσεις ενδιαφέρονται και τι «μοιράζονται» με τους φίλους τους
- Παρακολουθήστε τι βλέπουν, πότε, τι μοιράζονται οι likers σας
Ειδικά θέματα Facebook Marketing
- Διαγωνισμοί στο Facebook: δημιουργία διαγωνισμού βήμα - βήμα. Πώς θα τρέξουν με επιτυχία.
- Ειδικές εφαρμογές για τα Facebook page tabs: ιδέες για να αυξήσουμε την κυκλοφορία στο site μας ή να διευκολύνουμε τους δυνητικούς πελάτες μας
- Άμεσες και έμμεσες πωλήσεις μέσα από το Facebook
- Πώς θα προσελκύσετε περισσότερους likers
- Για ποιες αναρτήσεις ενδιαφέρονται οι χρήστες και τι «μοιράζονται» με τους φίλους τους
- Πώς θα κάνετε τα posts σας να τα βλέπουν πολλοί από τους likers της σελίδας σας
- Παρακολουθήστε τι βλέπουν, πότε, τι μοιράζονται οι likers σας
LinkedIn
- Δημιουργία προφίλ (βιογραφικού)
- Δημιουργία εταιρικής σελίδας και ανάρτηση των νέων της εταιρείας
- Δημιουργία και συμμετοχή σε ομάδες
- Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας βήμα - βήμα στο Linked-In
- Σύνδεση του προφίλ σας στο LinkedIn με το εταιρικό σας blog και το Twitter
- SEO & LinkedIn: πώς να βρίσκουν οι δυνητικοί σας πελάτες τη σελίδα και το προφίλ σας
YouTube
- Δημιουργία και διαχείριση προφίλ και καναλιού
- Ανέβασμα videos και ενσωμάτωση τους στο blog και στο site σας
- Διαφημιστικές καμπάνιες: πώς θα τις τρέξετε και πώς θα τις εκμεταλλευτείτε στο YouTube
- Ιογενές (viral) video marketing: πετυχημένα παραδείγματα videos με εκατομμύρια προβολές
Twitter
- Ένα ισχυρό εργαλείο στο εξωτερικό με περιορισμένη χρήση στην Ελλάδα. Γιατί;
- Πώς το χρησιμοποιούν οι γνωστότερες επιχειρήσεις στον κόσμο και τι προσφέρουν στους πελάτες τους
- Δημιουργία και διαμόρφωση προφίλ
- Τιτιβίσματα, εικόνες, γεωγραφική τοποθεσία
- Video στο Twitter
- Αύξηση των followers στο Twitter
- Σημεία που πρέπει να προσέξετε
- Διαφημιστικές επιλογές
Pinterest
- Γιατί να χρησιμοποιήσω και το Pinterest;
- Δημιουργία προφίλ και boards
- Δημιουργία εταιρικής παρουσίας
- Διαγωνισμοί στο Pinterest
Instagram
- Δημιουργία προφίλ
- Χειρισμός του Instagram από το κινητό και το pc
- Διαγωνισμοί φωτογραφίας στο Instagram
- Ενέργειες Instagram από το φυσικό σας κατάστημα
- Case studies
- 20+ tips για την εμπορική χρήση του Instagram
Το σεμινάριο είναι εμπλουτισμένο με παραδείγματα που περιλαμβάνουν:
- Επιλογή στόχων: ποιους στόχους μπορείτε να πετύχετε για την εταιρεία σας μέσω των social media
- Επιλογή εργαλείων για την επίτευξη του κάθε στόχου
- Γενικό πλάνο ενεργειών ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα για κάθε ένα από τα κυριότερα social media sites
- Ανάλυση ανταγωνισμού
- Μέτρηση αποτελεσμάτων: τι μετράμε και ποια τα προγράμματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις μετρήσεις μας