Σκοπός
Η κατάκτηση των αναγκαίων θεωρητικών γνώσεων στους εκπαιδευόμενους σχετικά με τις βασικές αρχές και έννοιες του marketing, ώστε να μπορούν να επικοινωνούν αποτελεσματικά τόσο με τα στελέχη του marketing όσο και με τους πελάτες. Τελικός εκπαιδευτικός στόχος είναι η γνώση που θα αποκτηθεί να αποτελέσει εργαλείο ανάπτυξης για τους ανθρώπους που ασχολούνται με τις πωλήσεις μιας επιχείρησης και να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης και τη βελτίωση της κερδοφορίας.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν:
- Επιθεωρητές πωλήσεων
- Πωλητές και διανομείς προϊόντων
- Ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων χωρίς προηγούμενη γνώση σε θέματα marketing
- Βοηθοί στελεχών πωλήσεων
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
- Τι είναι marketing και η σημασία του για τους ανθρώπους των πωλήσεων
- Ανάλυση του περιβάλλοντος marketing (ανταγωνιστές, αξιολόγηση ευκαιριών)
- Ποιος έχει την ανάγκη για το προϊόν, ποιος παίρνει την απόφαση, ποιος αγοράζει: τελικά ποιος είναι ο πελάτης;
- Μίγμα marketing (τα 4P του marketing / product-price-place-promotion) και έρευνες.
- Τμηματοποίηση αγοράς και τοποθέτηση επιχείρησης στην αγορά
- Εσωτερική επικοινωνία με στελέχη marketing και πωλήσεων. Ο πωλητής είναι η σύνδεση της επιχείρησης με τον «έξω κόσμο».
- Χειρισμός καθημερινών προβλημάτων και παραπόνων πελατών
- Νέα προϊόντα - τι ιδιαίτερο πρέπει να γίνει για αυτά;
- Στρατηγικές ανάπτυξης (διείσδυση, ανάπτυξη αγοράς, νέα προϊόντα)
- Ανταγωνιστικές στρατηγικές (ηγεσία κόστους, ηγεσία διαφοροποίησης)