Σκοπός
Η κατάκτηση των αναγκαίων γνώσεων marketing σε όσους ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με τις εξαγωγές, ώστε να είναι σε θέση να προετοιμάσουν κατάλληλα την επιχείρησή τους για μεγιστοποίηση της επιτυχίας της εξαγωγικής τους προσπάθειας.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν:
- Στελέχη marketing που δεν έχουν εμπειρία με εξαγωγές και θα ήθελαν να ασχοληθούν
- Στελέχη πωλήσεων ή άλλων διευθύνσεων στην επιχείρηση που η δραστηριότητά τους σχετίζεται με τις εξαγωγές
- Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να ξεκινήσουν εξαγωγική δραστηριότητα
- Βοηθοί στελεχών διεύθυνσης εξαγωγών
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ
- Βασικές γνώσεις marketing.
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
- Διερεύνηση δυνατοτήτων επιχείρησης για εξαγωγές
- Ανάλυση κινδύνων/ευκαιριών/δυνατών και αδύνατων σημείων της επιχείρησης στην αγορά-στόχο
- Ανάλυση περιβάλλοντος
- Σε ποια αγορά του εξωτερικού θα δραστηριοποιηθούμε και με ποιο όχημα; (απευθείας εξαγωγές, τοπικοί αντιπρόσωποι / διανομείς, κ.λπ.)
- Έρευνα Αγοράς - μελέτη ανταγωνισμού
- Marketing mix
- Ποια προϊόντα / υπηρεσίες θα εξάγουμε; Αλλαγές σε προϊόντα / υπηρεσίες και έλεγχος καταλληλότητας
- Κανάλια διανομής: υπάρχει κάτι διαφορετικό εκεί έξω;
- Τιμολόγηση: οι ιδιαιτερότητες των εξαγωγών
- Επικοινωνία και προώθηση πωλήσεων: τι δουλεύει καλύτερα στη χώρα που θα εξάγουμε;
- Εφαρμογή πλάνου marketing, παρακολούθηση και διορθωτικές ενέργειες