Σκοπός
Η κατάκτηση των αναγκαίων θεωρητικών γνώσεων στους εκπαιδευόμενους σχετικά με τις βασικές αρχές και έννοιες του marketing υπηρεσιών, καθώς και η διαφορά του από το marketing προϊόντων. Τελικός εκπαιδευτικός στόχος είναι η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πελάτη.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν:
- Στελέχη marketing που έχουν ασχοληθεί με marketing καταναλωτικών προϊόντων, διαρκών ή μη, και δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία με θέματα marketing υπηρεσιών
- Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών που δεν έχουν προηγούμενη γνώση σε θέματα marketing υπηρεσιών
- Ελεύθεροι επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών
- Στελέχη πωλήσεων ή άλλων διευθύνσεων των επιχειρήσεων που δεν έχουν προηγούμενη θεωρητική κατάρτιση στο marketing υπηρεσιών
- Υπάλληλοι επιχειρήσεων που προσφέρουν υπηρεσίες και έχουν θέση υπαλλήλου επαφής με τον πελάτη της επιχείρησης
- Βοηθοί στελεχών marketing και πωλήσεων
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
- Τι είναι marketing υπηρεσιών και ποια η διαφορά του από το marketing φυσικών προϊόντων. Τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και οι συνέπειές τους
- Μίγμα marketing (τα 6P του marketing υπηρεσιών / product-price-place-promotion-people-procedures)
- Γιατί η ποιότητα των υπηρεσιών δεν είναι αυτή που περιμένει ο πελάτης; Service gaps και πώς αυτά μπορούν να κλείσουν
- Εξυπηρέτηση του πελάτη, διαχείριση παραπόνων
- Επίδραση του περιβάλλοντος στις υπηρεσίες (Servicescapes, physical evidence)
- Διοίκηση επικοινωνίας, σηματοποίηση
- Διοίκηση ανθρώπινου παράγοντα (προσωπικού και πελατών)