Σκοπός
Το σεμινάριο παρουσιάζονται οι βασικές αρχές του Marketing που πρέπει να γνωρίζει όποιος επιχειρεί.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, ελεύθερους επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων, νέους επιχειρηματίες καθώς και σε άτομα που σκοπεύουν να ασχοληθούν με επιχειρηματικές δραστηριότητες.
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
- Η φιλοσοφία και το περιβάλλον του Marketing για την Μικρομεσαία Επιχείρηση (ΜΜΕ)
- Οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις σήμερα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν
- 4 πυλώνες του Μάνατζμεντ
- Η έρευνα Marketing για την ΜΜΕ
- Τμηματοποίηση της αγοράς για την ΜΜΕ
- Η Συμπεριφορά του καταναλωτή
- Μείγμα Marketing και η σημασία του
- Μεθοδολογία ανάπτυξης και σχεδιασμού νέων προϊόντων και υπηρεσιών
- Στρατηγικές αποφάσεις Μάρκετινγκ
- Σχέδιο Marketing
- Τρόποι χρηματοδότησης εξαγωγικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
- Μορφές συνεργασίας για την προώθηση εξαγωγών
- Marketing εξαγωγών - προβολή και προώθηση