Αρχές Marketing για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

Σκοπός

Το σεμινάριο παρουσιάζονται οι βασικές αρχές του Marketing που πρέπει να γνωρίζει όποιος επιχειρεί.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, ελεύθερους επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων, νέους επιχειρηματίες καθώς και σε άτομα που σκοπεύουν να ασχοληθούν με επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

  • Η φιλοσοφία και το περιβάλλον του Marketing για την Μικρομεσαία Επιχείρηση (ΜΜΕ)
  • Οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις σήμερα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν
  • 4 πυλώνες του Μάνατζμεντ
  • Η έρευνα Marketing για την ΜΜΕ
  • Τμηματοποίηση της αγοράς για την ΜΜΕ
  • Η Συμπεριφορά του καταναλωτή
  • Μείγμα Marketing και η σημασία του
  • Μεθοδολογία ανάπτυξης και σχεδιασμού νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • Στρατηγικές αποφάσεις Μάρκετινγκ
  • Σχέδιο Marketing
  • Τρόποι χρηματοδότησης εξαγωγικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
  • Μορφές συνεργασίας για την προώθηση εξαγωγών
  • Marketing εξαγωγών - προβολή και προώθηση

Πληροφορίες Σεμιναρίου

Κωδικός 203.01
Τίτλος Αρχές Marketing για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
Διάρκεια (Δ.Ω.) 16

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το σεμινάριο συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Φόρμα Επικοινωνίας

Προγραμματισμένα Σεμινάρια

Δεν υπάρχει προγραμματισμένο σεμινάριο για το τρέχον εξάμηνο.
FaLang translation system by Faboba

Τρέχον Εξάμηνο Προγραμματισμένα Σεμινάρια

Δείτε τα προγραμματισμένα σεμινάρια για το τρέχον εξάμηνο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ